Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Γεννήθηκα Γυναίκα....

Το όπιο του λαού δεν είναι η θρησκεία,
είναι το όνειρο.
Ζησε τώρα στα σκατά
με την αναμονή της βασιλειας του ονείρου.
Λοιπόν μάγκα μου εγώ μισώ τα όνειρα
απο μικρή εκλεινα τα μάτια
και εβλεπα εφιάλτες,
ποτέ μου δεν ονειρεύτηκα
ανελεύθερες γυναικούλες και
ωραίες κοιμώμενες
που περιμένουν το βασιλοπουλο
να τις λυτρώσει.
Εγινα η ίδια βασίλισσα και αλήτισσα
του εαυτού μου
Εμαθα να περπατώ
πάνω σε ναρκοπέδια λαθών,
χωρίς μνήμη, χωρίς αύριο.
Να ρουφάω τη ζωή μεχρι τη στιγμή
και ας ήξερα οτι τα λαθη-πάθη μου,
με ωθούν στην αυτοκαταστροφή.
Κάθε εκρηξη και ένας οργασμός
Κάθε οργασμός και μια γέννα,
η δική μου, η εν ζωή γέννα μου.
Αν τη ζωή σου δεν ρουφάς
και περιμένεις το αύριο,
δεν γεννήθηκες για να με αναταμώσεις,
δεν γεννήθηκες για να Σε ανταμώσεις.

Ανεμόεσσα

3 σχόλια: